کارت ورود به جلسه کنکور ۹۷

کارت ورود به جلسه کنکور ۹۷

  • زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۷ ، اصلاح و تکمیل اطلاعات داوطلبی و رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۷
  • چگونه کارت ورود به جلسه کنکور را دریافت کنم ؟ تا چه زمانی می توانم کارت ورود به جلسه را دریافت نمایم؟
  • جمع بندی روزهای آخر کنکور ، انتخاب رشته کنکور ۹۷، اعلام نتایج کنکور ۹۷، ثبت نام کارشناسی بدون کنکور ۹۷
  • در صورت فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری کنکور ۹۷ چه کنم؟ مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی به منظور قبولی در کنکور کارشناسی ۹۸ ، معرفی بهترین منابع کنکور ۹۸

[postbox txt=”مشاوره کنکور ۹۷ و دریافت کارت ورود به جلسه  کنکور ۹۷″]

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۹۷

کاملاً واضح و مبرهن است که حتی اگر در کنکور ثبت نام کرده باشید و تمامی قواعد مرتبط با قراردادن عکس پرسنلی را هم رعایت کرده باشید، اگر کارت ورود به جلسه نداشته باشید، نخواهید توانست که وارد جلسه کنکور شوید. از این جهت است که کارت ورود به جلسه برای یک داوطلب کنکور اهمیت بسیاری می یابد و می طلبد که اطلاعات جامع تری درباره ی آن کسب کند.

اگر سؤالی در زمینه کارت ورود به جلسه کنکور ۹۷ دارید، آن را با مشاوران مرکز درمیان بگذارید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۷

وارد مترو که شدم، داوطلب نگرانی را دیدم که با استرس زیاد به دوستش گفت: «راستی کارت ورود به جلسه کنکور امروز منتشر شد!» معمولاً کارت ورود به جلسه کنکور چند روزی پس از آزمون از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. از آنجایی که کنکور سراسری سال ۹۷ در روزهای ۷ و ۸ تیرماه برگزار می شود، اگر قصد ورود به جلسه آزمون را داشته باشید، بایستی کارت ورود به جلسه خود را به همراه ببرید.

مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۷ معمولاً تا زمان کنکور سراسری خواهد بود ولی اگر از ما می شنوید، پرینت نمودن کارت ورود به جلسه کنکور خود را به روزهای آخر موکول نکنید.

برای کسب آگاهی در زمینه زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۹۷ با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

اصلاح و تکمیل اطلاعات داوطلبی و رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۷

فرض کنید که کارت ورود به جلسه خود را دریافت نموده اید و خیالتان از بابت این موضوع راحت شده است. اما ناگهان متوجه وجود یک اشتباه در اطلاعات داوطلبی تان می شوید.در این لحظه است که برای داوطلبان کنکور، استرس نیز شبیه سازی می شود.

اصلا جای نگرانی نیست. معمولاً سازمان سنجش اطلاعیه ای مبنی بر لیست مراکزی که خواهید توانست برای اصلاح کارت به آن ها مراجعه کنید، اعلام می دارد. پیشنهاد ما این است که برای کسب آگاهی از مراکزی که می توانید برای رفع نقص کارت به آن ها مراجعه کنید، با مشاورین خانه مشاوره تماس حاصل نمایید.

[awsa-banners]

برای کسب آگاهی از مراکز اصلاح و تکمیل اطلاعات داوطلبی و رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

چگونه کارت ورود به جلسه خود را دریافت نماییم؟

همانند سایر آزمون های معتبر، دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۹۷ نیز به صورت اینترنتی بوده و فقط با مراجعه به سایت سازمان سنجش امکان پذیر است. به منظور پرینت کارت ورود به جلسه به ۲ روش می توانید وارد مشخصات کاربری خود شوید.

در روش اول اطلاعاتی نظیر شماره پرونده، کد رهگیری و … و در روش دوم شماره پرونده، کدملی و … مورد نیاز است.

اگر سؤال یا مشکلی در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دارید، آن را با مشاورین مرکز درمیان بگذارید.

در صورت فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری کنکور ۹۷ چه کنم؟

نکته مهم اینجاست که اگر یکی از اطلاعاتی را که لازم است در هنگام ورود اطلاعات به منظور مشاهده کارت وارد نماییم، را فراموش کرده باشیم، تکلیف چیست؟

اگر دچار این مشکل شده اید، پیشنهاد می کنیم که با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، به منظور بازیابی اطلاعات اقدام نمایند.

جهت بازیابی اطلاعات فراموش شده کارت ورود به جلسه کنکور ۹۷ ، با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

تا چه زمانی می توانم کارت ورود به جلسه کنکور را دریافت کنم؟

همان طور که ذکر نمودیم از همین امروز می توانید کارت ورود به جلسه کنکور خود را دریافت کنید. اما سؤالی که برای برخی از داوطلبان کنکور پیش می آید، این است که اگر نتوانستیم در روزهای اولیه انتشار کارت ورود به جلسه کنکور، اقدام به پرینت آن نماییم، تا چه زمانی مهلت داریم تا کارت ورود به جلسه کنکور خود را دریافت کنیم؟

برای آگاهی از مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۹۷ با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

چه چیزی در کارت ورود به جلسه کنکور برای ما با اهمیت است؟

بر روی کارت ورود به جلسه کنکور اطلاعات ذکر شده است که این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی و … است. از جمله مهم ترین اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور، کد رهگیری و شماره پرونده داوطلب است که بایستی اطلاعات مندرج بر روی کارت را همواره حفظ نمایید.

اگر سؤالی در زمینه کارت ورود به جلسه کنکور دارید با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

جمع بندی روزهای آخر کنکور:

حالا دیگر به روزهای داغ جمع بندی نزدیک شده ایم و به عبارتی، یک هفته مانده تا بزرگترین رویداد علمی کشور! بسیاری از داوطلبان کنکور تصور می کنند که بایستی این هفته را به استراحت بپردازند ولی بایستی به این نکته توجه کنند که فقط یک هفته مانده تا بتوانند پاسخ تمامی تلاش های خود را ببینند. پس لطفاً این یک هفته را هم به مطالعه ادامه دهید تا یک عمر یأس و ناامیدی دامنگیرتان نشود.

در این یک هفته، بهترین روش برای تثبیت مطالب خوانده شده، جمع بندی دروس کنکور است.

یک مشاور متخصص در زمینه جمع بندی می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن، حرفه ای ترین برنامه جمع بندی را برای مرور جامع دروس، متناسب با ویژگی های شما تنظیم نماید.

برای آگاهی از بهترین برنامه جمع بندی با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

انتخاب رشته کنکور ۹۷ :

١-مى دانستید بسیارى از کسانى که در کنکور با رتبه عالى قبول می شوند به خاطر یک اشتباه کوچک در انتخاب رشته، شانس قبولى در رشته مورد نظرشان را از دست می دهند؟

٢-با قلق هاى ساده انتخاب رشته تا چه حد آشنا هستید؟

٣-حوصله وقت تلف کردن در آموزشگاه ها و مشاوره های طولانى براى انتخاب رشته را ندارید؟

بایستی بدانید که بلد بودن چند قلق راحت اما کلیدى در انتخاب رشته شما را چند قدم جلوتر از مابقى کنکورى ها قرار می دهد و میزان خطا را به صفر مى رساند.

یاد گرفتن این قلق ها زمان خاصى را از شما نمى گیرد، به شرطى که با افراد خبره در این زمینه مشورت کنید تا هم سردرگم نشوید و هم در کوتاه ترین زمان ممکن به هدف تان برسید. نگران نباشید. مشاوران حرفه اى خانه مشاوه، با مهارت خود در انتخاب رشته، در کمترین زمان ممکن، مهم ترین روش هاى کلیدى انتخاب رشته را به شما یاد مى دهند.

برای مشاوره انتخاب رشته کنکور ۹۷ با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

اعلام نتایج کنکور ۹۷ :

داوطلبان کنکور که پس از کنکور نفس راحتی می کشند ، به نوعی استرس کنکور را دارند و در واقع تا زمان اعلام نتایج کنکور ، آب خوش از گلویشان پایین نمی رود. نتایج در دو مرحله منتشر می شوند. در مرحله اول ، رتبه و تراز داوطلب مشخص شده و مطابق با آن ، داوطلب اقدام به انتخاب رشته می نماید. در مرحله دوم پس از انتخاب رشته ، داوطلب نتیجه قبولی و یا عدم قبولی خود را مشاهده می نماید.

برای کسب آگاهی در زمینه اعلام نتایج کنکور ۹۷ ، با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور ۹۷ :

حوصله رد شدن از هفت خوان رستم کنکور را ندارید؟ معتبرترین دانشگاه هاى بدون کنکور را مى شناسید؟ مى دانید هرکدام از این دانشگاه ها چه هزینه هایی بابت چه رشته هایى دریافت مى کنند؟

کافى ست با مشاوران خانه مشاوره تماس بگیرید. مشاوران ما به شما می گویند با توجه به بودجه و رشته تحصیلی کدام دانشگاه بدون کنکور برایتان بهترین گزینه است.

برای کسب آگاهی در زمینه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور ۹۷ ، با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی به منظور قبولی در کنکور ۹۸:

اهمیت برنامه ریزی از هیچ کس پوشیده نیست. اگر شما هدفی خواص دارید و می خواهید در کنکور به رتبه دلخواهتان دست پیدا کنید تا بتوانید رشته مورد علاقه تان را در بهترین دانشگاه بخوانید، بهتر است از یک مشاور کمک بگیرید. مشاوران با اطلاع از ضریب دروس و زمان امتحان تمام مواردی که باید بدانند به شما کمک می کنند تا به بهترین شکل ممکن برای کنکور آماده شوید. برای ارتقاء و بهبود وضعیت تحصیلی تان بهتر است از برنامه ریزی درست پیروی کنید.

به عبارتی موفقیت در تحصیل به برنامه ریزی درست در کنار استفاده از مشاوره تحصیلی افراد با تجربه و متخصص در این حوزه نیاز دارد. برنامه ریزی صحیح مانند نقشه، راه موفقیت را با تمام فراز و فرودهای آن برای دانش آموزان ترسیم می کند و مشاوره تحصیلی همانند یک مربی به اصلاح و اشتباهات و کمک وی خواهد آمد. برنامه ریزی درسی و بهره مندی از مشاوره تحصیلی ویژه ارتقاء معدل دانش آموزان یک گام بلند در جهت پیشرفت تحصیلی وی که بر آینده درسی و علمی دانش آموزان تأثیر می گذارد، خواهد بود.

برای دریافت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی به منظور قبولی در کنکور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

معرفی بهترین منابع کنکور ۹۸:

برای قبولی در کنکور ، تنها درس خواندن کافی نیست. بلکه اینکه شما از چه منبعی مطالعه می کنید نیز اهمیت دارد. برای افزایش احتمال قبولی خود بهتر است از بهترین منابع استفاده کنید.

علاوه بر داشتن یک برنامه حرفه ای مناسب، شناخت درست منابع نیز نقش مهمی در موفقیت خواهد داشت. اما از آنجا که در مورد هر موضوعی، تعداد فراوانی از منابع و کتب درسی وجود دارد، به نظر می رسد که شناسایی منابع برتر می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان، سریع تر از سایر منابع یاری کند. بهترین منابع رشته خود را از مشاوران حرفه ای خانه مشاوره بخواهید.

مشاوران متخصص می توانند بهترین منابع را به شما معرفی کنند. برای کسب آگاهی از بهترین کتب کمک آموزشی با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=”مشاوره کنکور ۹۷ و دریافت کارت ورود به جلسه  کنکور ۹۷″]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۷ ، اصلاح و تکمیل اطلاعات داوطلبی و رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۷
  • چگونه کارت ورود به جلسه کنکور را دریافت کنم ؟ تا چه زمانی می توانم کارت ورود به جلسه را دریافت نمایم؟
  • جمع بندی روزهای آخر کنکور ، انتخاب رشته کنکور ۹۷، اعلام نتایج کنکور ۹۷، ثبت نام کارشناسی بدون کنکور ۹۷
  • در صورت فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری کنکور ۹۷ چه کنم؟ مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی به منظور قبولی در کنکور کارشناسی ۹۸ ، معرفی بهترین منابع کنکور ۹۸

[telbk]

همچنین به علاقه مندان توصیه میگردد جهت کسب اطلاعات بیشتر در کانال تلگرامی خانه مشاوره عضو شده و از مطالب آن بهره مند گردند.لینک کانال تلگرام در صفحه اصلی سایت میباشد.

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور