کسری خدمت بسیج فعال

شرایط کسری خدمت بسیج فعال :

یکی از راه هایی که مدت خدمت سربازی مشمولان را کاهش می دهد، استفاده از سهمیه ی بسیج فعال است و مشمولان خدمت سربازی که سابقه ی فعالی در بسیج دارند، می توانند از کسری خدمت بسیج فعال استفاده نمایند.

از آن جا که حداکثر مدت کسری خدمت بسیج فعال، ۶ ماه می باشد، شما می توانید به راحتی، خدمت سربازی خود را کاهش دهید. بدین منظور اگر شما در رزمایش ها و برنامه های بسیچ پایگاه خود به طور مداوم شرکت داشته باشید، با توجه به مدت حضور شما و سِمَت های شما و همچنین امتیازاتی که به دست می آورید، بین ۱ ماه تا ۶ ماه می توانید کسری خدمت بسیج فعال بگیرید. بدین منظور پیشنهاد می گردد که مشمولان خدمت سربازی، جهت اطلاع دقیق از شرایط کسری خدمت بسیج فعال، از مشاوره تلفنی نظام وظیفه راهنمایی بگیرند تا بتوانند در اسرع وقت، کسری خدمت بسیج فعال خود را دریافت نمایند.

[postbox txt=”کسری خدمت بسیج فعال”]

مراحل کسری خدمت بسیج فعال :

مشمولان خدمت سربازی که شرایط کسری خدمت بسیج فعال را داشته باشند و در حین خدمت سربازی باشند، باید توجه داشته باشند که در چه موقع و چگونه برای گرفتن کسری خدمت بسیج خود اقدام نمایند تا بتوانند به بهترین نحو، خدمت سربازی خود را کاهش دهند.

مراحل کسری خدمت بسیج فعال در خدمت سربازی بدین گونه است که نامه ی گواهی اشتغال به خدمت سربازی خود را برای حوزه ی مقاومت مربوطه برده و امتیازات شما را محاسبه نموده و با توجه به امتیازات شما، کسری خدمت بسیج فعال را به شما بدهند و در مراحل بعدی، بتوانید این کسری بسیج فعال را ثبت نمایید. در انتها پیشنهاد می گردد جهت اطلاع دقیق از مراحل کسری خدمت بسیج فعال و اخبار جدید مرتبط با آن و اخبار جدید نظام وظیفه، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[sb]

راه های قانونی برای کسر خدمت سربازی وجود دارد. کسر خدمت به این معناست که فرد مشمول می تواند برای دوره سربازی خود با توجه به راه های قانونی و تعیین شده از طرف نظام وظیفه عمومی، تخفیف بگیرد و از تعداد ماه های قانونی که باید خدمت سربازی را انجام دهد کم کند. از جمله راههای گرفتن کسر خدمت سربازی، کسر خدمت بسیج فعال است که با توجه به سابقه و نوع دوره ای که فرد بسیج می گذراند از ۲ تا ۶ ماه کسر خدمت می گیرد.

اگر سوالی در زمینه کسری خدمت بسیج دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مدارک لازم برای گرفتن کسری خدمت بسیج :

مدارک لازم برای گرفتن کسری بسیج به این صورت است که فرد به حوزه بسیج محل یا شهر خود مراجعه کند و مدارکی همچون اصل و تصویر شناسنامه، کارت ملی و مدرک تحصیلی را تحویل دهد. و عضو بسیج شود. بعد از نام نویسی فرد، وی به عنوان بسیج شناخته شده و برایش پرونده تشکیل می شود. پرونده بسیج متقاضی کسر خدمت باید دارای سوابق و فعالیت های ارائه شده از طرف پایگاه بسیج مورد نظر باشد.

کسری خدمت بسیج در ارتش :

مشمولی که دارای سابقه و پرونده فعالیت در حوزه ها و یا پایگاه های بسیج را دارشته باشد و به تأیید ستاد بسیج نظام وظیفه شهر و استان محل زندگی وی رسیده باشد. پس از اعزام به خدمت در دو حوزه ارتش یا سپاه مشغول به خدمت می شود و با توجه به شرایط و ضوابط پایگاهی که در آن در حال خدمت است و نیز نوع سابقه بسیج خود می تواند کسری خدمت بسیج بگیرد. حال این کسری خدمت، کسری خدمت بسیج در ارتش باشد یا کسری خدمت بسیج در سپاه.

اگر سوالی در زمینه کسری خدمت بسیج دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مدت زمان ثبت کسری بسیج :

مدت زمان ثبت کسری بسیج، بازه ی زمانی از اولین اقدام شما برای عضویت در بسیج قبل از سن مشمولیت یا اعزام به خدمت تأمین خدمت و درخواست کسر خدمت را دربر می گیرد. بر این اساس مدت زمان ثبت کسری بسیج دو مرحله دارد:

  1. قبل از اعزام که شما باید عضو بسیج شده باشید و تمام اقدامات و فعالیت هایی که پایگاه بسیج محلی که در آن عضو هستید را برای بسیج فعال شدن تعیین کرده است، انجام داده باشید و در واقع پرونده بسیج قطوری داشته باشید.
  2. حین خدمت که باید برگ کسری را که از پایگاه بسیج دریافت کنید و به یگان خدمتی خود تحویل دهید و منتظر تأیید آن بمانید. پیگیری ثبت کسر خدمت کمی زمان بر است. اما می توانید بدون تلف کردن زمان، ثبت کسری بسیج را با مشاوران مرکز کوتاه تر کنید. پس برای این اقدام با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[typed string0=”برای دریافت کسر خدمت بسیج باید حین خدمت اقدام کنید.” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

استعلام کسری بسیج :

برای استعلام کسری بسیج بعد از آنکه به عنوان بسیج فعال در پایگاه بسیج مورد نظر شناخته شدید، می توانید از طریق همان پایگاه و پایگاه استانی بسیج درخواست کنید که سابقه بسیج فعال شما مورد بررسی و تأیید قرار گیرد. بعد از بررسی های لازم، شما دارای پرونده و سابقه بسیج می شوید که از طریق آن می توانید برگه کسر خدمت را به یگان خدمتی خود تحویل داده و منتظر بمانید تا استعلام کسری بسیج خدمت سربازی شما انجام شود و استعلام کسری بسیج را به مشاوران مرکز بسپارید و برای انجام این پروسه با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر سوالی در زمینه کسری خدمت بسیج دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی خدمت سربازی نظام وظیفه:

بسیاری از هم وطنان عزیز کشور که مشمول خدمت مقدس سربازی هستند، اطلاعات دقیقی از اخبار و قوانین جدید نظام وظیفه ندارند و گاهاً دیده میشود که به دلیل عدم آگاهی از شرایط و قوانین نظام وظیفه دست به اقداماتی میزنند که نتیجه بخش نبوده و نمیتوانند به مقصود خود برسند. مرکز مشاوره تلفنی آخرین اخبار و اطلاعات و قوانین را از سازمان رسمی نظام وظیفه دریافت کرده و بصورت تلفنی در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

  • اگر دیگر وقت آن رسیده است که پوتین های سربازی تان را بپوشید!
  • اگر از قوانین اخذ معافیت های سربازی مانند معافیت کفالت ، معافیت پزشکی ، معافیت ایثارگران ، معافیت تحصیلی و … آگاه نیستید!
  • اگر سوالاتی در زمینه کسری خدمت سربازی ، دریافت امریه و پذیرش ارگان های دولتی و نظامی و انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان و هر سوال تخصصی پیرامون خدمت سربازی نظام وظیفه دارید…

  • پیشنهاد می کنیم که قبل از هر اقدامی با مشاورین خانه مشاوره تماس بگیرید.

در چه زمینه هایی می توانیم از مشاوران نظام وظیفه کمک بگیریم؟

معمولاً قانون های مرتبط با نظام وظیفه به طور مستمر بروز رسانی می شوند بنابراین اگر شمع تولد ۱۸ سالگی تان را به تازگی فوت کرده اید، بررسی قوانین مرتبط با خدمت سربازی را باید در لیست کارهای همیشگی تان قرار دهید. اما یک راه ساده تر این است که کلیه سوالات خود را در زمینه خدمت سربازی از مشاوران خدمت وظیفه خانه مشاوره بپرسید.

مشاوره خدمت نظام وظیفه

مدت سربازی ، مدارک سربازی، فهرست پایگاه ها، شرایط خروج از کشور، مشمولیت سربازی، شرایط اعزام به خدمت، قوانین نظام وظیفه، سربازان فراری و…

مشاوره امریه و پذیرش نظام وظیفه 

نحوه پذیرش و امریه ارگان های نظامی و دولتی، قرارگاه ها، وزارتخانه ها، شهرداری، بهزیستی و …

خرید خدمت سربازی 

قانون خدمت سربازی در زمینه خرید در سال ۹۸ و قبل از آن

مشاوره کسری خدمت نظام وظیفه

کسری ایثارگری، کسری بسیج، کسری پروژه خدمت، کسری منطق بد آب و هوا، کسری مناطق عملیاتی و مرزی، کسری اولاد

مشاوره معافیت خدمت سربازی 

معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت کفالت، معافیت ایثارگری و…

[postbox txt=”کسر خدمت بسیج فعال”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:
  • کسر خدمت بسیج فعال، قوانین مربوط به کسر خدمت بسیج فعال، مشاوره کسر خدمت بسیج فعال نظام وظیفه
  • پاسخ به سؤالات متداول در زمینه کسر خدمت بسیج فعال، نکات مرتبط با کسر خدمت بسیج فعال
  • مشاوره کسر خدمت بسیج فعال سربازی، مشاوره نحوه دریافت کسر خدمت بسیج فعال
  • مشاوره تلفنی دریافت کسر خدمت بسیج فعال و قوانین مرتبط با آن توسط  مشاورین مرکز
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور