کسری سربازی

کسری خدمت سربازی نظام وظیفه در سال ۱۴۰۰

  • شرایط کسری خدمت، قانون جدید کسری خدمت ایثارگری، کسری خدمت بسیج، کسری خدمت ایثارگری، محاسبه کسری خدمت بسیج، کسری خدمت جبهه ، کسر خدمت بسیج فعال، نحوه محاسبه کسری خدمت بسیج
  • پروژه کسری خدمت، لیست مناطق عملیاتی برای کسری خدمت، شرایط خدمت سربازی برای متاهلین، بخشنامه جدید ایثارگران ارتش، کسری خدمت منطقه عملیاتی پدر، لیست مناطق جنگی برای کسری خدمت
  • لیست مناطق جنگی برای کسری خدمت، شرایط کسر خدمت جبهه پدر، کسری خدمت بعد از قطعنامه، کسری خدمت بسیج فعال، قانون کسری خدمت، کسری خدمت جانبازی، مدت خدمت سربازی متاهلین
  • کسری خدمت ازدواج، کسری خدمت فرزند، شرایط گرفتن پروژه کسر خدمت، قانون جدید کسری خدمت ایثارگران، استعلام کسری خدمت ایثارگران، میزان کسری خدمت بسیج

[postbox txt=”کسری خدمت نظام وظیفه”]

شرایط کسری خدمت نظام وظیفه :

شرایط کسری خدمت نظام وظیفهمشمولان خدمت سربازی، می توانند از انواع کسری خدمت سربازی استفاده نمایند. کسری های خدمت سربازی شامل کسری خدمت سربازی بسیج فعال، کسری خدمت سربازی جبهه پدر، کسری خدمت سربازی ایثارگری، پروژه ی کسری خدمت سربازی، کسری خدمت فرزند و … می باشد که هر کدام شرایط خاص خود را دارد. بدین منظور اگر مشمول خدمت سربازی شرایط کسری خدمت نظام وظیفه را داشته باشد می تواند حتی با این کسری های خدمت نظام وظیفه ی عمومی، از خدمت سربازی معاف شده و کارت پایان خدمت سربازی خود را دریافت نماید. جهت تحقق این امر، پیشنهاد می گردد جهت اطلاع دقیق از شرایط کسری خدمت نظام وظیفه و اخبار جدید مرتبط با آن، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

کسری فرزندان ایثارگر، جانباز و فرزندان کارمند دولت 

کسری ایثارگریمیزان کسری خدمت ایثارگری و جانبازی بستگی به تعداد ماه های حضور پدر در جبهه، میزان اسارت و درصد جانبازی پدر دارد. اولویت بهره مندی از این قانون جدید با سربازان در حال خدمت، مشمولین دارای برگ اعزام به خدمت و پس از آن با مشمولین دارای معافیت تحصیلی است. کسانی که دارای شرایط قانون جدید کسری خدمت ایثارگران هستند، می بایست با ارائه مدارک در مراکز پلیس ۱۰+ ثبت نام نمایند تا نسبت به بررسی مدارک آنها و اعمال قانون جدید کسری خدمت، اقدامات لازم صورت گیرد.

کسری تولد فرزند

کسری تولد فرزندکسری تولد فرزند هم از جمله مواردی است که مطابق آخرین قوانین نظام وظیفه مطابق شرایطی در لیست کسری ها قرار می گیرد.

کسری خدمت نخبگی

کسری خدمت نخبگییکی دیگر از موارد کسری خدمت، کسری خدمت نخبگی است که فرد به شرط ارائه حداقل مستندات می تواند از این امتیاز بهره مند شود.

پروژه کسر خدمت و طرح جایگزینی 

پروژه کسر خدمت و طرح جایگزینیمشمولین غیر غائب دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر می توانند با انجام پروژه هایی مرتبط با رشته ی تحصیلی خود، متناسب با سختی پروژه، کسری خدمت بگیرند. البته مطابق قانون سال ۹۹، امکان گرفتن پروژه کسری خدمت در حین خدمت تغییر یافته است و داوطلبان نمی توانند پروژه در حین خدمت بگیرند.

کسری خدمت در مناطق عملیاتی و امنیتی

کسری خدمت در مناطق عملیاتی و امنیتیبعضی از مناطق جزء مناطق عملیاتی و امنیتی به حساب می آیند که خدمت در این مناطق، به میزان مشخصی از طول خدمت کسر خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از لیست مناطق جنگی برای کسری خدمت با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

کسری خدمت در مناطق بد آب و هوا

کسری خدمت در مناطق بد آب و هوابرخی از مناطق هم جزء مناطق امنیتی نیستند ولی در دسته مناطق بد آب و هوا قرار می گیرند که کسری خدمت مشمول حال افرادی می شود که در این مناطق خدمت سربازی خود را می گذرانند.

کسری خدمت بسیج فعال

کسری خدمت بسیج فعالکسری بسیج را می توان به در سه گروه، بسیجی دارای سابقه مسئولیت فرمانده حوزه، بسیجی دارای سابقه مسئولیت فرمانده، عضو شورای پایگاه و یا فرمانده واحد و بسیجی فعال در رده های مقاومت بسیج طبقه بندی کرد.

برای اطلاع از جزئیات مربوط به قانون جدید کسری خدمت با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مراحل کسری خدمت نظام وظیفه :

مشمولان خدمت سربازی که شرایط کسری خدمت نظام وظیفه را داشته باشند، می توانند از کسری خدمت نظام وظیفه استفاده نمایند. بدین منظور مشمولان خدمت سربازی باید اطلاع دقیقی از مراحل کسری خدمت نظام وظیفه داشته باشند تا بتوانند در اسرع وقت مدت زمان خدمت سربازی خود را کاهش دهند. هر نوع کسری خدمت نظام وظیفه، مراحل خاص خودش را دارد. برای مثال برای کسری خدمت ایثارگری، شما به ارگان صادر کننده ی کارت ایثارگری مراجعه کرده و با توجه به مدت حضور پدر در جبهه و یا درصد جانبازی پدر، به شما نامه ی کسری خدمت می دهند و برای بقیه ی کسری های خدمت نظام وظیفه، راه حل های خاص خود را باید طی نمایید.

مراحل کسری خدمت نظام وظیفه

آیا خرید خدمت سربازی و پذیرش و امریه خدمت سربازی امکان پذیر است؟

قوانین و مقررات خدمت سربازی تعریف شده و معین است. این بدین معنی است که هر گونه اعمال مغایرت در این قوانین توسط کسانی که به عنوان سرباز معرفی می شوند، پیگرد قانونی دارد.

در مورد خدمت سربازی، تا سال گذشته برای مشمولانی که بیش از ۸ سال غیبت داشتند بنا بر داشتن شرایطی، موضوعی با عنوان «خرید خدمت سربازی» مطرح می شد. اما در سال جاری قوانین در این زمینه تغییر یافته است. «امریه خدمت سربازی» نیز فرصت بسیار مناسبی است تا پس از گذراندن دوره آموزشی، به شرط دارا بودن برخی از شرایط در قالب یک کارمند در موسسات به کسب تجربه بپردازید.

با توجه به اینکه قوانین مرتبط با خرید خدمت سربازی، پذیرش و امریه خدمت سربازی تابع شرایط، متفاوت هستند، این قوانین به صورت منحصر به فرد تعریف می شوند. به نظر می رسد که آگاهی از این قوانین بسیار ضروری است زیرا به شرط دارا بودن شرایط لازم شما خواهید توانست زودتر از موعد کارت پایان خدمت خود را دریافت کنید.

شما می توانید با اعلام شرایط مختص خود به مشاورین خدمت سربازی، از قوانین مرتبط با خرید سربازی، کسری خدمت سربازی، پذیرش و امریه خدمت سربازی، به طور دقیق اطلاع یابید.

 

 

[sb]

چرا در استان خود خدمت نکنید!؟

چه کسی دوست ندارد که فاصله محل خدمت تا منزلش بسیار کم باشد؟ از آنجایی که قوانین خدمت در هر سال دستخوش تغییراتی می شود، بسیاری از سربازان از قوانین نظام وظیفه به خوبی اطلاع ندارند. بنابراین اگر قصد رفتن به دوره سربازی را دارید، پیشنهاد می کنیم تمامی موارد را مورد بررسی قرار دهید تا اگر شرایط معافیت خاصی شامل حالتان می شود از آن بهره ببرید. برای مشاوره نظام وظیفه می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای دریافت پاسخ تمام سؤالات مربوط به خدمت سربازی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

  • اگر دیگر وقت آن رسیده است که پوتین های سربازی تان را بپوشید!
  • اگر از قوانین اخذ معافیت های سربازی مانند معافیت کفالت ، معافیت پزشکی ، معافیت ایثارگران ، معافیت تحصیلی و … آگاه نیستید!
  • اگر سوالاتی در زمینه کسری خدمت سربازی ، دریافت امریه و پذیرش ارگان های دولتی و نظامی و انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان و هر سوال تخصصی پیرامون خدمت سربازی نظام وظیفه دارید…

  • پیشنهاد می کنیم که قبل از هر اقدامی با مشاورین خانه مشاوره تماس بگیرید.
سؤالات متداول نظام وظیفه :
  • چگونه کسری خدمت دریافت کنیم؟
  • چه مدت کسری خدمت متناسب با ویژگی هایمان به ما تعلق می گیرد؟
  • آیا کسر خدمت سربازی شامل حال من می شود؟

در چه زمینه هایی می توانیم از مشاوران نظام وظیفه کمک بگیریم؟

معمولاً قانون های مرتبط با نظام وظیفه به طور مستمر بروز رسانی می شوند بنابراین اگر شمع تولد ۱۸ سالگی تان را به تازگی فوت کرده اید، بررسی قوانین مرتبط با خدمت سربازی را باید در لیست کارهای همیشگی تان قرار دهید. اما یک راه ساده تر این است که کلیه سوالات خود را در زمینه خدمت سربازی از مشاوران خدمت وظیفه خانه مشاوره بپرسید.

مشاوره خدمت نظام وظیفه

مدت سربازی ، مدارک سربازی، فهرست پایگاه ها، شرایط خروج از کشور، مشمولیت سربازی، شرایط اعزام به خدمت، قوانین نظام وظیفه، سربازان فراری و…

مشاوره امریه و پذیرش نظام وظیفه

نحوه پذیرش و امریه ارگان های نظامی و دولتی، قرارگاه ها، وزارتخانه ها، شهرداری، بهزیستی و …

خرید خدمت سربازی

قانون خدمت سربازی در زمینه خرید در سال های گذشته

مشاوره کسری خدمت نظام وظیفه

کسری ایثارگری، کسری بسیج، کسری پروژه خدمت، کسری منطق بد آب و هوا، کسری مناطق عملیاتی و مرزی، کسری اولاد

مشاوره معافیت خدمت سربازی

معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت کفالت، معافیت ایثارگری و…

[postbox txt=”کسری خدمت نظام وظیفه”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر، شما را راهنمایی می کند:
  • کسری خدمت، قانون جدید کسری خدمت ایثارگری، کسری خدمت بسیج، کسری خدمت ایثارگری، محاسبه کسری خدمت بسیج، کسری خدمت جبهه، قانون جدید کسری خدمت ایثارگران
  • پروژه کسری خدمت، لیست مناطق عملیاتی برای کسری خدمت، شرایط خدمت سربازی برای متاهلین، بخشنامه جدید ایثارگران ارتش، کسری خدمت منطقه عملیاتی پدر، استعلام کسری خدمت ایثارگران
  • لیست مناطق جنگی برای کسری خدمت، شرایط کسر خدمت جبهه پدر، کسری خدمت بعد از قطعنامه، کسری خدمت بسیج فعال، قانون کسری خدمت، کسری خدمت جانبازی، میزان کسری خدمت بسیج
  • کسری خدمت ازدواج، کسری خدمت فرزند، شرایط گرفتن پروژه کسر خدمت، کسری خدمت متاهل، مشاوره نظام وظیفه
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور