کسر خدمت بسیج فعال

کسر خدمت بسیج فعال

  • کسر خدمت بسیج فعال سال ۹۷، قوانین مربوط به کسر خدمت بسیج فعال، مشاوره کسر خدمت بسیج فعال نظام وظیفه
  • پاسخ به سؤالات متداول در زمینه کسر خدمت بسیج فعال، نکات مرتبط با کسر خدمت بسیج فعال
  • مشاوره کسر خدمت بسیج فعال سربازی سال ۹۷، مشاوره نحوه دریافت کسر خدمت بسیج فعال
  • مشاوره تلفنی دریافت کسر خدمت بسیج فعال و قوانین مرتبط با آن توسط  مشاورین مرکز

[postbox txt=”کسر خدمت بسیج فعال”]

راه های قانونی برای کسر خدمت سربازی وجود دارد. کسر خدمت به این معناست که فرد مشمول می تواند برای دوره سربازی خود با توجه به راه های قانونی و تعیین شده از طرف نظام وظیفه عمومی، تخفیف بگیرد و از تعداد ماه های قانونی که باید خدمت سربازی را انجام دهد کم کند. از جمله راههای گرفتن کسر خدمت سربازی، کسر خدمت بسیج فعال است که با توجه به سابقه و نوع دوره ای که فرد بسیج می گذراند از ۲ تا ۶ ماه کسر خدمت می گیرد. البته ما در مقاله ی کسر خدمت فرزندان ایثارگران به بحث کسر خدمت پرداخته ایم که برای اطلاع می توانید مطالب آن را مطالعه نمایید. در ادامه این مطلب به کسر خدمت نخبگی بررسی مدارک لازم برای گرفتن کسری بسیج، کسری خدمت بسیج در ارتش، مدت زمان ثبت کسری بسیج، استعلام کسری بسیج، استعلام کسری بسیج و مراحل گرفتن کسر خدمت بسیج پرداخته ایم.

[typed string0=”با عضویت و فعالیت در بسیج، کسر خدمت بسیج بگیرید.” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

مدارک لازم برای گرفتن کسری خدمت بسیج:

مدارک لازم برای گرفتن کسری بسیج به این صورت است که فرد به حوزه بسیج محل یا شهر خود مراجعه کند و مدارکی همچون اصل و تصویر شناسنامه، کارت ملی و مدرک تحصیلی را تحویل دهد. و عضو بسیج شود. بعد از نام نویسی فرد، وی به عنوان بسیج شناخته شده و برایش پرونده تشکیل می شود. پرونده بسیج متقاضی کسر خدمت باید دارای سوابق و فعالیت های ارائه شده از طرف پایگاه بسیج مورد نظر باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارک لازم برای گرفتن کسری بسیج با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[typed string0=”لزوم دریافت کسری بسیج، بسیجی فعال بوده است.” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

کسری خدمت بسیج در ارتش:

مشمولی که دارای سابقه و پرونده فعالیت در حوزه ها و یا پایگاه های بسیج را دارشته باشد و به تأیید ستاد بسیج نظام وظیفه شهر و استان محل زندگی وی رسیده باشد. پس از اعزام به خدمت در دو حوزه ارتش یا سپاه مشغول به خدمت می شود و با توجه به شرایط و ضوابط پایگاهی که در آن در حال خدمت است و نیز نوع سابقه بسیج خود می تواند کسری خدمت بسیج بگیرد. حال این کسری خدمت، کسری خدمت بسیج در ارتش باشد یا کسری خدمت بسیج در سپاه.

برای تعیین نوع کسری خدمت بسیج خود با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[bannerne]

مدت زمان ثبت کسری بسیج

مدت زمان ثبت کسری بسیج، بازه ی زمانی از اولین اقدام شما برای عضویت در بسیج قبل از سن مشمولیت یا اعزام به خدمت تأمین خدمت و درخواست کسر خدمت را دربر می گیرد. بر این اساس مدت زمان ثبت کسری بسیج دو مرحله دارد:

  1. قبل از اعزام که شما باید عضو بسیج شده باشید و تمام اقدامات و فعالیت هایی که پایگاه بسیج محلی که در آن عضو هستید را برای بسیج فعال شدن تعیین کرده است، انجام داده باشید و در واقع پرونده بسیج قطوری داشته باشید.
  2. حین خدمت که باید برگ کسری را که از پایگاه بسیج دریافت کنید و به یگان خدمتی خود تحویل دهید و منتظر تأیید آن بمانید. پیگیری ثبت کسر خدمت کمی زمان بر است. اما می توانید بدون تلف کردن زمان، ثبت کسری بسیج را با مشاوران مرکز کوتاه تر کنید. پس برای این اقدام با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[typed string0=”برای دریافت کسر خدمت بسیج باید حین خدمت اقدام کنید.” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

استعلام کسری بسیج:

برای استعلام کسری بسیج بعد از آنکه به عنوان بسیج فعال در پایگاه بسیج مورد نظر شناخته شدید، می توانید از طریق همان پایگاه و پایگاه استانی بسیج درخواست کنید که سابقه بسیج فعال شما مورد بررسی و تأیید قرار گیرد. بعد از بررسی های لازم، شما دارای پرونده و سابقه بسیج می شوید که از طریق آن می توانید برگه کسر خدمت را به یگان خدمتی خود تحویل داده و منتظر بمانید تا استعلام کسری بسیج خدمت سربازی شما انجام شود و استعلام کسری بسیج را به مشاوران مرکز بسپارید و برای انجام این پروسه با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مراحل گرفتن کسر خدمت بسیج:

مراحل گرفتن کسر خدمت بسیج شامل موارد زیر است:

  1. مراجعه به پایگاه بسیج محل
  2. ارسال پرونده به ناحیه بسیج استان
  3. بررسی و تحقیق در مورد پرونده بسیج متقاضی کسر خدمت بسیج
  4. تأیید نیروی انسانی بسیج
  5. ارسال فرم کسر خدمت بسیج به مرکز سپاه استان

با طی مراحل بالا باید منتظر نتیجه و پاسخ نظام وظیفه بمانید.

تمامی مراحل گرفتن کسر خدمت بسیج را با کمک مشاوران مرکز به راحتی انجام دهید. بدین منظور می توانید با مشاوران نظام وظیفه مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=”کسر خدمت بسیج فعال”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:
  • کسر خدمت بسیج فعال سال ۹۷، قوانین مربوط به کسر خدمت بسیج فعال، مشاوره کسر خدمت بسیج فعال نظام وظیفه
  • پاسخ به سؤالات متداول در زمینه کسر خدمت بسیج فعال، نکات مرتبط با کسر خدمت بسیج فعال
  • مشاوره کسر خدمت بسیج فعال سربازی سال ۹۷، مشاوره نحوه دریافت کسر خدمت بسیج فعال
  • مشاوره تلفنی دریافت کسر خدمت بسیج فعال و قوانین مرتبط با آن توسط  مشاورین مرکز

[telne]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور