معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱

معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱

  • معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ سال ۹۷، قوانین مربوط به معافیت پزشکی ماده ۳۲، مشاوره معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ نظام وظیفه
  • پاسخ به سؤالات متداول در زمینه معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱، نکات مرتبط با معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱
  • مشاوره معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ سربازی سال ۹۷، مشاوره نحوه دریافت معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱
  • مشاوره تلفنی دریافت معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ و قوانین مرتبط با آن توسط  مشاورین مرکز

[postbox4 txt=”معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱″]

معافیت پزشکی از جمله راه هایی است که سازمان نظام وظیفه برای معافیت مشمولانی که فاقد توان جسمی و روحی لازم و تعریف شده بر اساس قوانین سربازی هستند را قرار داده است. آیین نامه معافیت پزشکی که به بررسی و تشریح تمام بیماری هایی پرداخته است که بر اساس آن، مشمولان دارای این نوع بیماری ها یا از خدمت معاف می شوند و یا اینکه معاف از رزم می شوند. از جمله ماده های این آیین نامه، معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ است که در ادامه مطلب به معرفی و تعریف ماده ۳۲ بند ۱۱، شرایط معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱، مراحل معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ و مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ می پردازیم.

توصیه می کنیم برای انواع معافیت های پزشکی با مشاوران نظام وظیفه مرکز تماس بگیرید.

معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ چیست؟

بخش چهارم آیین نامه معافیت پزشکی مربوط به بیماری های داخلی مغز و اعصاب یا نورولوژی است.

در این بخش به ماده ۳۲ و ۱۹ بند آن پرداخته شده است. ماده ۳۲ به شرایط معافیت دائم یا معاف از خدمات رزمی مشمولانی که بیماری های داخلی مغز و اعصاب با توجه به نوع بیماری مبتلا هستند، می پردازد.

بند ۱۱ این ماده نیز به انواع صرع اشاره می کند. بر این اساس معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ به بیماری صرع که جزو بیماری های مغز و اعصاب است، مربوط می شود و انواع صرف به شرط اثبات مراکز درمانی، معافیت دائم می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[typed string0=”اثبات وجود صرع فرد مشمول در حین خدمت، موجب معافیت دائم می شود.” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

[bannerbk]

شرایط معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱:

شرایط معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ برای مشمولانی که جزو این ماده قرار می گیرند. همانند دیگر معافیت های پزشکی همچون معافیت پزشکی واریکوسل، معافیت پزشکی چشم، معافیت پزشکی اعصاب و روان، معافیت پزشکی صافی کف پا، معافیت پزشکی عرق کف دست و معافیت پزشکی قند خون است و بیماری فرد مشمول نخست باید توسط پزشک اولیه مورد تأیید قرار گیرد. پس از آن شورای پزشکی بیمارستان در نهایت کمیسیون پزشکی نظام وظیفه باید آن را تأیید کنند.

شرایط معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ و دیگر معافیت های پزشکی را از مشاوران دپارتمان تخصصی نظام وظیفه سؤال کنید. برای این کار می توانید با مشاوران نظام وظیفه مرکز تماس بگیرید.

[typed string0=”مشمولانی که در روند رسیدگی پزشکی برای معافیت سربازی هستند مجاز به انصراف از درخواست پزشکی نیستند.” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

مراحل دریافت معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱:

مراحل دریافت معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ همانند دیگر مراحل معافیت های پزشکی دیگر بدین ترتیب است که ابتدا باید در مراکز پلیس ۱۰+ درخواست معافیت پزشکی را ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست معافیت پزشکی و ارائه مدارک مورد نظر، نام مربوط به معاینه تخصصی مشمول برای وی ارسال می شود و او حداکثر تا یک ماه فرصت دارد تا جهت معاینه اقدام نماید.

پس از معاینه تخصصی در بیمارستان، شورای پزشکی نظام وظیفه شهر محل سکونت مشمول، وی را برای معیانه فرا می خواند و در صورت تأیید مرحله ی سوم معاینه پزشکی که تحت عنوان معاینه پزشکی کمیسیون نظام وظیفه است، نیز انجام می شود و در صورت تأیید صحت ادعای فرد مشمول، وی متواند معاف شود.

مراحل دریافت معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ را با مشاوران مرکز طی کنید. برای این منظور با مشاوران دپارتمان تخصصی نظام وظیفه تماس بگیرید.

مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱:

مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ شامل: ۱- کامل کردن برگه شماره ۱ که همان برگه وضعیت مشمولان، ۲ کامل کردن برگ معاینه اولیه ۳- تکمیل برگ واکسیناسیون ۴- اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی و نیز آخرین مدرک تحصیلی است.

ضمناً یک قطع عکس ۳×۴ مشمول نیز همراه با عکس های موجود در برگه ها لازم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ با مشاوران نظام وظیفه مرکز تماس بگیرید.

[postbox4 txt=”معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱″]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:
  • معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ سال ۹۷، قوانین مربوط به معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱، مشاوره معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ نظام وظیفه
  • پاسخ به سؤالات متداول در زمینه معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱، نکات مرتبط با معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱
  • مشاوره معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ سربازی سال ۹۷، مشاوره نحوه دریافت معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱
  • مشاوره تلفنی دریافت معافیت پزشکی ماده ۳۲ بند ۱۱ و قوانین مرتبط با آن توسط  مشاورین مرکز

[telne]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور